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Rare

Yooka-Laylee | SUCESSOR ESPIRITUAL DO MEU BANJAO | Full Reveal na pág. 6 | Kickstarter financiado em 38 minutos aka NOBODY CARES

Posts Recomendados

Mingy Jongo @MingyJongo 1h1 hour ago

Bzzt. Update Complete. Standby for reboot. Reveal mode engage.......

 

TOPICO FEITO.............. TITULO PROVISORIO

 

ZUNZUN QUE VAO REVELAR DIA 12

 

QUEM NAO SABE QUEM E MINGY OU DO QUE ISSO SE TRATA CALE A BOCA E ESPERE O ANUNCIO...........................

Editado por Rare

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Rindo muito Hauahauahaua Strife cagou nesse imbecil logo no primeiro post lol

VC vera o tópico bombar se for exclusivo para uma plataforma ai :trollface:

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STRIKE E FAN DE KILLZONE AMIGOS

 

NAO CURTE FPS MAS GOSTA DE KILLZONE AUHAUHAHUAH

 

OPINIAO DESCARTAVEL

 

E IGUAL UM CARA QUE NAO CURTE RPG CHAMANDO FF13 DE JOGAO


SO CHAR MANJA AQUI

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Eu gosto de FPS, gostei do primeiro Killzone, os outros achei meh lol longe de ser fã :P

 

Vc que tá na hora de admitir que Banjo é uma merda e só curtiu na época pq era criança e não tinha mais nada pra jogar no seu N64 :lolmor:

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Na época do NIntendo 64 eu acho que tinha quase 18 anos. LOL.

 

Bons tempos aliás. Joguei muito o primeiro Banjo, aquela parte das 4 estações era linda. O 2 não joguei quase nada. Não gostei das mudanças.

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QUANTO BOSTEJO

 

BANJO UMA BOSTA MUE DUES ELES NÃO SABEM O QUE FALAM

 

JOGAÇO PORRA DÁ DE BUCHA NO MARIO

 

MUNDOS LINDOS MÚSICAS LINDAS

 

TOOIE MELHOR JOGO DE PLATAFORMA DO 64

 

NUTS N BOLTS É UMA MERDA DECEPCIONANTE CONTUDO 

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Para quem não entendeu, teoricamente não é um projeto da Rare atual, e sim de membros originais que saíram do estúdio e se juntaram para fazer um sucessor espiritual (a ideia inicial ao menos, vai saber se a MS resolveu bancar um novo Banjo).

 

Torcendo para ser uma grande produção, mas se for um indie bem feito também está valendo.

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Aparentemente foi confirmado na Edge 277.

 

 

 

Yes there is an interview with Playtonic, there's 6 full time staff now and they hope to grow to 15 staff. First game is a spiritual successor to Banjo Kazooie and they have funding but would like to work with a publisher if it is mutual. "There's a history of working with Nintendo so we'd naturally love to see our game on a Nintendo platform. If people tell us to make Wii U our target console platform then we've got the flexibility to do that."

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Yes there is an interview with Playtonic, there's 6 full time staff now and they hope to grow to 15 staff. First game is a spiritual successor to Banjo Kazooie and they have funding but would like to work with a publisher if it is mutual. "There's a history of working with Nintendo so we'd naturally love to see our game on a Nintendo platform. If people tell us to make Wii U our target console platform then we've got the flexibility to do that."

 

Playtonic cara, nome lindo.

 

PLAYTONIC............... PLATONIC................ ETC

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Twiiter do Mingy se transformou: https://twitter.com/PlaytonicGames

 

Tá mais pra um reveal do estúdio do que do jogo em si.

 

 

Why hello there!

If you’ve made it this far towards our fine internet abode, then you’ve probably worked out that we’re a new game developer, formed by some blokes who did those games you may or may not have liked as a nipper.

However, if you’ve stumbled here by accident in search of non-sexual relationship advice, allow us to explain what on Earth is going on…

Playtonic’s the name, and fun games, unique characters and absolutely-frickin-amazing worlds to explore are our game. Or at least they will be, once we eventually get around to releasing our first project instead of faffing around on WordPress.

Ahem. Currently we’re a sextet of artists, programmers and designers – sort of like The Pussycat Dolls with computer science degress – with one thing in common; we were all once core member of famous UK studio Rare, where we helmed franchises such as Banjo-Kazooie, Donkey Kong Country and Viva Piñata.

We’ve got the bloke who programmed Donkey Kong Country, the character designer behind Banjo and Kazooie, and the artist who made your console fit to burst with lavish environments across a decade’s worth of adventure games.

Together, our all-star ensemble is aiming to build its debut game, ‘Project Ukulele’, into a worthy spiritual successor to those fondly remembered platforming adventures we built in the past.

By now, you might be thinking, ‘hold on mate, didn’t you make similar claims after drinking too many shandies in the pub in 2012, you muppet?’ Perhaps. But this time it’s real! We’re making a real, proper, actual game. Look: we even managed to trick convince Edge magazine to do us some pages!

You can read all about our venture and see the first artwork for our game in Edge issue 277, which is on sale from February 12.

So what’s next? Well first of all you need to know that our journey is at an early stage – we’ve barely left the Shire and Sean Bean’s still an alright guy.

Over the coming months we’ll reveal more about our project and future growth plans, and we very much intend to get you involved and listen to your views on our game’s direction. You’ll ultimately shape the destination of our project and we plan to continue exchanging sweet glances across cyberspace at you until we get there.

So go on then – follow us on Twitter, slap your thumbs up on our Facebook and sign up for updates. ‘ Cos it’s time to get this wagon rolling…

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Então é um projeto indie e não da Rare? Talvez seja melhor assim, Megaman e Wonderboy vão renascer em formato indie e estão ficando lindos. Ghouls n Ghosts e Castlevania tão precisando virar indies também, fodam-se Capcom e Konami.

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PQP TOU HYPANDO DEMAIS

 

RARE É ESPECIE RARA DOS MANJADORES DE PLATAFORMA NOVENTISTAS.

 

O RESTO AQUI EH JOGADOR DE COD OU BATTLEFIELD, VAO TUDO TOMAR NO CU.

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