Ir para conteúdo
Rodrigo

[PS4] Ghost of Tsushima

Posts Recomendados

Sendo bem sincero, se vc tiver um PC fulero e um console, vale muito mais a pena vc partir pra comprar índios na Steam do que ficar se sujeitando a esses preços completamente sem noção da PSN.

Compartilhar este post

Link para o post

Sim. PS4 eu só pego exclusivo ou na raridade de sair uma promo melhor nele antes. Steam 90% dos casos. Qualquer jogo online então, é 100% PC. Nunca vou pagar assinatura de vento para jogar online nessa vida. Já pago minha conta de internet pra isso.

Compartilhar este post

Link para o post
17 minutos atrás, Strife disse:

Nunca vou pagar assinatura de vento para jogar online nessa vida. Já pago minha conta de internet pra isso.

giphy.gif

Sem mais...

Compartilhar este post

Link para o post
19 horas atrás, qqt disse:

Sendo bem sincero, se vc tiver um PC fulero e um console, vale muito mais a pena vc partir pra comprar índios na Steam do que ficar se sujeitando a esses preços completamente sem noção da PSN.

Com certeza.

Hoje eu nem olho mais preços na PSN. PS5 é pra exclusivos e lançamentos AAA, sempre físicos; Switch exclusivos ou indies baratos que encaixam bem no modo portátil; e Notebook pra indies e jogos velhos que não exigem série 2000 pra cima (99%). Xone já tá semi-aposentado e virou console de retro, como todos os meus outros antigos. 

Sobre a Plus, considerando que sempre pego em promoção por menos de 120 reais e tenho um PS5, pra mim é um serviço absolutamente indispensável só pelos jogos oferecidos, assim como seria o Game Pass se eu tivesse um Series. 

Editado por Lockhart

Compartilhar este post

Link para o post

Cara, a PSN Plus eu ainda acho... algo. Não chega a ser um bom negócio, mas vem coisa boa que eu dificilmente pegaria e eu não considero cara. Não é uma Game Pass da vida, mas meh.

A política de preços da PSN, por outro lado, é de chorar. Lembro que Bloodborne aparecia em promoção de loja física a 59 reais e na PSN tava o triplo. Porra, tá de sacanagem né.

Compartilhar este post

Link para o post

Comprem jogos nas Casas Bahia seus caiçaras :lolmor::

Ontem o PS5 apareceu novamente no Submarino, Amazon, Magalu, etc...e novamente sumiu instantaneamente. Mas já tem Xbot com o olho pingando sangue por conta dessa propaganda das Casas Bahia. Não é óbvio que vão fazer propaganda de algo que está vendendo horrores e ainda vende jogos junto?  

Editado por Marcelo Roffer

Compartilhar este post

Link para o post

Até hoje cedo os dois modelos estavam disponíveis na magalu. 4600/700

A tendência agora é normalizar os estoques.

Compartilhar este post

Link para o post

Ontem quando recebi o email do Submarino e Amazon e fui dar uma olhada (não que eu fosse comprar agora :rolleyes:) já não tinha mais nem sinal. Olhei na Americanas (que também é da B2W e a loja online deve compartilhar estoque com Submarino), Magalu e CB mas também não encontrei mais nada.  

Se hoje cedo ainda tinha agora já esgotou. Até o modelo digital estava no top como um dos produtos mais vendidos da Amazon...

Compartilhar este post

Link para o post

Eu recebi naqueles grupos de zap umas 5 da tarde ontem.

Assim que saiu eu entrei e vi, depois zerou e voltou de novo perto de 1 da manhã. Ai hoje cedo (umas 7h) que eu bati o olho e ainda estava disponível.

Compartilhar este post

Link para o post
4 horas atrás, qqt disse:

Cara, a PSN Plus eu ainda acho... algo. Não chega a ser um bom negócio, mas vem coisa boa que eu dificilmente pegaria e eu não considero cara. Não é uma Game Pass da vida, mas meh.

A política de preços da PSN, por outro lado, é de chorar. Lembro que Bloodborne aparecia em promoção de loja física a 59 reais e na PSN tava o triplo. Porra, tá de sacanagem né.

Se usa como "game pass", aí vale. É por essa razão mesmo que oferecem os jogos até, pq senão não teria justifica alguma para cobrar valor algum. Como eu não vejo vantagem alguma, pois a maior parte desses jogos de game pass ou pego muito barato na Steam ou pirata no PC mesmo, vejo zero razões para assinar Plus. Play de fato é só para exclusivo ou, caso raro, de rolar promoção melhor nele antes (ou mais conveniente) do que na Steam.

Compartilhar este post

Link para o post

Ghost Of Tsushima Director’s Cut Iki Island To Reportedly Add 15-20 Hours Of Gameplay

GhostOfTsushimaDirectorsCut-2-768x432.jp

According to a quality assurance tester, the upcoming Iki Island featured in Ghost of Tsushima Director’s Cut will add about 15-20 hours of gameplay into the mix.

Speaking in a post on Reddit, the tester went into a fair bit of detail about the new island featured in Sucker Punch Productions‘ re-release of its epic samurai title. In addition to the actual length, they claimed the size of the island is roughly the same as the bottom half of Tsushima Island, and is home to new wildlife including monkeys, leopards, and squirrels.

Elsewhere, players can expect to encounter new Shrines, new compositions for your flute, and new Mongol enemy types. Torches have also been added, and there’s heavy armor sets to acquire, as well as three new horse arbors and dozens of extra charms.

The tester also discovered a new fighting stance and fresh upgrades for swords and bows, and there’s a volcano located on the island to boot.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut is slated for release on PS5 and PS4 on August 20, 2021.

https://www.psu.com/news/ghost-of-tsushima-directors-cut-iki-island-to-reportedly-add-15-20-hours-of-gameplay/

Ao menos parece que para quem for comprar só o DLC não vai dar para reclamar que não há conteúdo extra. Não vai ser meu caso, e só vou comprar a versão de PS5 bem mais para frente. E assim como não concordei com a sacanagem da Sony de cobrar mais caro na versão de PS5 para também poder cobrar pela transição, meu apoio a reclamação é incondicional. Mas foi notável que web afora houve muito Xbot safado pegando carona ajudando a colocar pilha no caso, dizendo que a Sony era um lixo por cobrar por "DLC de 2 horas de jogo", sendo que nem sabiam qual seria a duração. 

Veja só que interessante o preço de uma DLC que realmente tem cerca de 3 horas (2:30 h na verdade) no Xbox:

Para quem quiser conferir o preço de HiveBusters:

https://www.microsoft.com/en-us/p/gears-5-hivebusters/9nb77cw5j1tt?activetab=pivot:overviewtab

https://www.microsoft.com/pt-br/p/gears-5-detona-colmeias/9nb77cw5j1tt?activetab=pivot:overviewtab

E a porra da DLC foi "dada" no GamePasssss no lançamento e mesmo assim os canalhas não jogaram.  Menos de 5% concluíram a primeira parte e 3,20% terminaram uma "DLC de 3 horas que foi oferecida DAY ONE no GamePassss". Só uma das maiores franquias do Xbox.... Mas se acham no direito de dizer algo sobre valor de produção e engajamento do publico com jogo na plataforma concorrente.

E4-j2WlUUBEaVjW?format=jpg&name=large  E4-j2LqVEAc7FSZ?format=jpg&name=large

E é um bom conteúdo e com boas notas (para quem se baseia por isso...) 80+ ( no PC nem tem Critics Review no Metacritc...só um  jogou e submeteu o review :lolmor:).

A transição de Ghost of Tsushima aqui no Bananazil vai custar 105 Bozos. Para quem ainda não viu : https://store.playstation.com/pt-br/product/UP9000-CUSA11456_00-GHOSTDIRECTORCUT

Compartilhar este post

Link para o post

Celebrate 12 months of Ghost of Tsushima with these "re-enabled" PlayStation-inspired Legends outfits

And together, we've petted 55 million foxes.

877cb42f-1e4e-4c78-89e8-3b2204f48df0.__C

Ghost of Tsushima developer Sucker Punch has "re-enabled" four PlayStation-inspired Legends outfits in celebration of its very first anniversary.

Inspired by characters from God of War, Horizon Zero Dawn, Shadow of the Colossus, and Bloodborne, the outfits had originally only been available for a limited time over the Christmas holidays. Now, however, they can be unlocked by completing any Legends Story or Survival mission with each class.

That's not all, though. The team also took the time to share some stats about the Ghost of Tsushima, including the revelation that since it launched a year ago, collectively there have been 679.2 million standoffs, 333.1 million duels, 68.5 Haikus written, and together we've taken 61 million in-game photos.

We've also spent 4241 years on horseback together, summoned 60.1 million spirit dogs, played 40.76 million legends mode missions, and petted 55.63 million foxes.

"July 17 marks one year since the release of Ghost Of Tsushima!" the studio announced on social media. "For every fox you pet, every photo mode shot you shared, every standoff you completed, or any other way you joined us on this journey, thank you from the bottom of our hearts for an incredible year!"

"To celebrate, we've re-enabled these Ghost Of Tsushima: Legends outfits inspired by iconic PlayStation characters from God of War, Horizon Zero Dawn, Shadow of the Colossus and Bloodborne! Unlock them by completing any Legends Story or Survival mission with each class."

As Matt wrote earlier this month, having spent some time percolating in the rumour pool (and occasionally leaking onto various ratings boards around the world), developer Sucker Punch's "director's cut" of its acclaimed open-world stealth-action game Ghost of Tsushima is now official, and coming to PlayStation 4 and PlayStation 5 on 20th August.

Ghost of Tsushima: Director's Cut will be available as a full-price digital and physical release, costing $59.99 USD on PS4 and $69.99 USD on PS5. Those that pre-order via the PS Store can download the existing PS4 version of the game immediately, and all progress will transfer to the Director's Cut on release (this is also the case if you already own the original game).

Additionally, owners of the original edition have the option to upgrade to the Director's Cut at any time from 20th August. It'll cost $19.99 USD to upgrade from the original version to the Director's Cut on PS4 and $29.99 USD to do so on PS5. Those that purchase the PS4 Director's Cut can upgrade to the PS5 version for $9.99.

20th August will also bring a free update for all players, introducing new photo mode updates, new accessibility options for controller remapping, the option to enable a target lock-on during combat, and the ability to hide your quiver during gameplay.

https://www.eurogamer.net/articles/2021-07-18-celebrate-12-months-of-ghost-of-tsushima-with-these-four-re-enabled-playstation-inspired-legends-outfits

Estatísticas parecidas com aquelas que o Phil gosta de ventilar no lugar de números reais, por exemplo: números de tiros disparados e granadas arremessadas em Gears , Halo e por ai vai. No entanto, a diferença de porcentagem de conclusão das principais franquias da Sony no PS4 e agora também no PS5 chega a mais de 45% (God of War e Horizon chegaram a 58% se não me engano), bem diferente do console onde o GamePass promove "maior engajamento do publico" de acordo com Phil Spencer, mas meu post anterior mostra o contrario.

Compartilhar este post

Link para o post

Ghost of Tsushima: journey into the dark secrets of Iki Island

E603FyYXsAQz-sr?format=jpg&name=medium

51325317520_9d377d25c2_k.jpg?resize=1088

Haunting memories and new threats await Jin Sakai

It’s been quite a year for the team at Sucker Punch (and for everyone). Last July, we shipped Ghost of Tsushima while working from home. Since then, we’ve been overwhelmed with gratitude by the positive responses we received from players all over the world. One year later, Ghost of Tsushima Director’s Cut is set to be released on August 20. We can’t wait to share new stories of Jin Sakai with all of you! 

As part of the Director’s Cut, you’ll be able to play a new story expansion featuring Jin, set on Iki Island with new locations to discover, characters to meet, tales to complete, and more.

Jin’s journey begins when he discovers that a mysterious Mongol tribe has gained a foothold on Iki. They are led by a revered shaman called Ankhsar Khatun, known to her followers as “the Eagle.” As both a khatun and a shaman, she is not only a conqueror of nations, but a shepherd of souls. And the danger she presents to Jin and his people is unlike any they have faced.

51323587647_0052f71205_h.jpg

The only way to counter this threat is for Jin to return to Iki Island. He’s been there once before. And in confronting a new and dangerous enemy, he will be forced to face old fears, and unearth deeply buried traumas. As you explore a new island and battle new threats, you’ll also delve into the dark past of clan Sakai… 

Our semi-fictional version of Iki Island provides a stark contrast to Tsushima. It is a wild, lawless land of raiders and criminals, scarred by memories of war, and fiercely independent; the samurai have not been in control there for decades. Skilled though he is, Jin can’t take on the Mongols alone. He will have to work with—or around—a coterie of unsavory characters to take the fight to the Eagle. The cost of failure is too high. If the Eagle and her tribe subdue Iki and muster the support of its people, Tsushima and the rest of Japan will be in grave danger.

51324527948_5945214086_h.jpg

The stories you find on Tsushima are filled with action and adventure. The same is true for Iki Island. In the fight to save Iki, Jin will encounter pirates and smugglers, mad monks and haunted caves. There will be new legends to hear, and new techniques to learn. Jin will have to bring all his skills to bear to defeat this new enemy. 

We’ll also continue telling intimate, emotional, personal stories. Stories about real people struggling to let go of old hatreds and survive in a time of war. Stories about how it feels to be caught between preserving cherished beliefs and defending your home. What it means to be Lord Sakai… and what it means to be the Ghost.

51324328221_8aec789605_h.jpg

With everything that has happened this past year, it’s no accident we also wanted to tell a story of healing… And we felt this would pose a unique and compelling challenge for Jin. We all suffer wounds, from the humblest farmer to the mightiest jito. Wounds from the past that we carry with us. And the thing about a wound is that you can’t fight it, or stealth your way around it. Ghost weapons and samurai techniques won’t help you. A wound can only be healed. 

51323587582_cca8e331bf_h.jpg

We are so thrilled that you will once again be able to experience our world through the eyes of Jin Sakai! It was a joy and a privilege to write for such a gifted cast… some you will recognize, and some will surprise you (and maybe both). There’s so much more to tell, which we’re excited to share leading up to our launch on August 20.

And when you join us on Iki Island, bear in mind the advice of a wise woman named Yuriko: “The strength we need is all around us.”

Looking around at my team and what we accomplished in this difficult year, I think she’s right. And I think Jin Sakai would agree.

51325317560_aa2be05681_h.jpg

51325317655_7cd0c8ee4d_h.jpg

https://blog.playstation.com/2021/07/21/ghost-of-tsushima-journey-into-the-dark-secrets-of-iki-island/

A concorrência chora. 

A "mídia especializada" e os Xbots comemoram e ressaltam as "maravilhas" do GamePass, enquanto na verdade tem platinas e mais de 100 horas de jogo nos vários hits do Playstation :lolmor:

Parte do publico reclama e range os dentes, mas compra com gosto na pre order. 

A Sony....a Sony ri. :lolmor:

Director's Cut Awaits! 

Compartilhar este post

Link para o post

E TLoU2 perde outro dos prêmios mais importantes da industria para Hades.

@Alucard chora na cama quente.

The Game Awards x SXSW, Golden Joystick, DICE e GDCA.

4x1 na lomba do Luluzinho.

Compartilhar este post

Link para o post
1 hora atrás, Rhazo disse:

E TLoU2 perde outro dos prêmios mais importantes da industria para Hades.

@Alucard chora na cama quente.

The Game Awards x SXSW, Golden Joystick, DICE e GDCA.

4x1 na lomba do Luluzinho.

O que importa e o goty picks e o goty do editor Danilo amorim da Vgbr

Ele deu goty para tlous 2

Compartilhar este post

Link para o post

Os novos locais para explorar na Ilha Ikki em Ghos of Tsushima: Fort Sakai, Raider's Cave, Saruiwa e Senjo Gorge.

E7Zg_2PWQAUj5ZT?format=jpg&name=large

E7ZhAfsWEAQMpwc?format=jpg&name=large

E7ZhBJeWEAc7cFq?format=jpg&name=large

E7ZhB2hXEAU7qLE?format=jpg&name=large

Upgrade Visual e de sistemas de GRAÇA no Xbox? Será mesmo!? Vamos ver o que acontece com quem quer uns "adds" para o novo Flight Sim :

E7VCiiRWEAEIahc?format=jpg&name=medium   E7UjFWMX0AUct0v?format=jpg&name=large

Quando você vê alguém como esse Destin Legaire (mídia especializada que já foi pego cagando e é um associado da IGN) falando esse tipo de coisa já é para ficar com os dois pés atrás. 

Como já disse, a Sony não devia cobrar mais caro ou upgrade pela versão de PS5 (afinal ainda é o mesmo jogo de PS4 fora uns efeitinhos on off...), isso não tem justificativa ou desculpa. Mas DLC/ Conteúdo adicional extenso e realmente bom como casos de The Witcher 3, Dark Souls, Bloodborne, Horizon e etc... tem preço, qualidade tem preço. Ninguém tem a obrigação de sustentar ninguém mas, também não pode ficar querendo as coisas de graça e ainda mais usando o que há no Xbox como parâmetro. 

$10 dólares por um DLC de "2 horas" (...15 a 20 horas) é um absurdo. A MS está mesmo fazendo mais e muito melhor pelos jogadores. Bom é comprar cada Teco -Teco no Flight Sim por 12 Bidens.

#JOGARTEMLIMITES

Compartilhar este post

Link para o post

Pra quem nem encostou no jogo no New Game Plus:

Se quiser já ir aquecendo pra expansão, no New Game Plus, apesar de você não ter acesso a novas habilidades, você ganha 1 slot de expansão de upgrade pra praticamente tudo (katana, armaduras, ghost weapons, throwing weapons, enfim… um slot adicional de tudo). Não é automático, você tem que correr atrás. 

Além disso você abre mais níveis de dificuldade e tem acesso ao principal NPC de customização que não estava disponível no primeiro gameplay

Compartilhar este post

Link para o post

Acabar de entrar no Ato 3, final do Ato 2 foi lindo demais. Estava se desenhando muito claro o conflito que ocorreu.

Compartilhar este post

Link para o post

Ghost Of Tsushima Director’s Cut PS5 Features Are More Than A ‘Generic Hardware Upgrade’

GhostOfTsushimaDirectorsCut-2-1.jpeg

Jason Connell, Sucker Punch Productions‘ Creative & Art Director, has revealed that the PS5 features included in the upcoming Ghost of Tsushima: Director’s Cut are more than just ‘generic hardware upgrades,’ which is probably why we’re looking at a price for the upgrade for existing users.

Speaking with Press Start, Connell revealed that the features are “tightly connected” to the new Iki island experience.

"The thing that I think is important for people to know is that, those features that make it so specific to the PS5, we didn’t just work on those as a generic hardware upgrade, they are fully enveloped into the Iki expansion and Jin’s experiences on Iki.

They were really tightly connected to one another, so that’s kind of the reason why we didn’t look at them as kind of separate. We really wanted those two to sing together, and that’s the base reason why."

Ghost Of Tsushima: Director’s Cut is scheduled for release on PS5 and PS4 on August 20, 2021. As mentioned, the upgrade for existing Ghost of Tsushima users won’t be free, but will cost you less than a full release at $19.99 via preorder.

Following the August 20 release, if you happen to snap up Ghost of Tsushima: Director’s Cut on PS4 and later decide to upgrade to PS5, it’ll set you back just $9.99. If you own the regular version and want to upgrade beyond this date, expect to pay $29.99 for a shiny next-generation makeover.

https://www.psu.com/news/ghost-of-tsushima-directors-cut-ps5-features-are-more-than-a-generic-hardware-upgrade/

Ghost of Tsushima’s Iki Island Expansion the Size of the Original Game’s First Act

WCCFghostoftsushima22-740x416.jpg

Ghost of Tsushima Director’s Cut arrives next month with the all-new Iki Island expansion in tow, but just how much content can we expect from this DLC? Will it just be a quick snack, or something more substantial? Well, in a new interview with Push Square, Sucker Punch promised something on par – both in terms of area to explore and length – with the original game's first act set in Izuhara.

"If you're familiar with Ghost of Tsushima, Iki Island is the size of, really, the first act of the main game, Izuhara. It's a big, dense story with a lot of landscape and secrets to discover."

The first act of Ghost of Tsushima is the game’s longest, running a solid 10 to 20 hours depending on whether you opt to clean up all its side content. So yeah, Iki Island is a pretty substantial expansion, on par with other Sony semi-sequels like Uncharted: The Lost Legacy and Spider-Man: Miles Morales. You can also expect a fairly daunting challenge from the DLC, as Iki Island has been designed for people who have already mastered the main game…

"The Iki Island expansion is available once the player gets into Act 2. However, we really wanted to also embrace our players who had faithfully played through all of Ghost of Tsushima and wanted to have this experience. So the Iki Island expansion will kind of jump up in difficulty for those players who have really explored breadth and width of Tsushima Island."

For those who haven’t been keeping up, the Iki Island expansion is included in Ghost of Tsushima Director’s Cut. Those who already own the PS4 version of Ghost of Tsushima will be able to upgrade to the Director’s Cut for $20 -- there is no free “Smart Delivery” style upgrade for PS4 owners. If you’re new to the game, Ghost of Tsushima Director’s Cut will set you back $60 on PS4 and $70 on PS5.

Ghost of Tsushima Director’s Cut hits PS4 and PS5 on August 20.

https://wccftech.com/ghost-of-tsushima-iki-island-length-size-of-original-game-act-1/

Ghost of Tsushima Iki Island Expansion Will Keep Track of Who You’ve Met in the Main Game and Affect the Story

iki-1626877451134-650x365.png

Once Ghost of Tsushima Director’s Cut‘s Iki Island expansion is unlocked after completing the first chapter of the main story, the game will reportedly keep track of what characters you’ve met in the main storyline and affect how the player will progress in the expansion’s content. Creative Director Nate Fox and Environment Art Lead Joanna Wang explained some of the expansion’s story and upgrades, as well as the series’ future in an interview with Japanese video game site GameSpark.

In the interview, Nate Fox noted that the title Director’s Cut was decided based on the fact that much of the content were additions to the base game, as well as the fact that it added several new features taking advantage of the PS5’s new hardware and capabilities. Furthermore, he notes that the team took time and care to revamp the mounts in the game in order to make it “more than just a mode of transportation” by adding new ways to attack and charge at the enemy.

On the topic of story progression in the Iki Island expansion, Fox stated that players will be able to enjoy the new expansion even after completing the main story; players can access it anytime so long as they reach the end of the first chapter. To this, Fox mentions that the expansion features a unique storyline separate from the main quests, but will still keep track of where and who the players have visited. He adds that progression in the main game will also affect the expansion’s storyline in some way, but does not clarify how exactly this will work. Given Jin’s journey and growth through the main story in Ghost of Tsushima, it’s interesting that the expansion will be at least somewhat impacted by that.

He also revealed that Ghost of Tsushima Director’s Cut had been in full production since 2020, with all of Sucker Punch’s staff working remotely. Fox says that in order to film the characters’ movements and animations, the team also sent specialized motion capture equipment to actors’ houses.

When asked about the future of the series, and whether or not Ghost of Tsushima would become a regular title for Sucker Punch, Nate Fox clarified that the current plan is to discuss with the team after Ghost of Tsushima Director’s Cut releases. While he notes that the team would consider continuing the series, Fox states that there is no plan on how exactly that would look in the future.

Ghost of Tsushima Director’s Cut launches on August 20, 2021.

https://www.playstationlifestyle.net/2021/07/30/ghost-of-tsushima-iki-expansion-progress/

Está ai, confirmação de cerca de 15 a 20 horas a mais de jogo (dependendo do tempo que o jogador leva explorando) na expansão.  

" Enquanto isso, você olha do outro lado da cerca e a MS está fazendo mais e melhor pelos jogadores....qualquer conteúdo de upgrade visual e de sistemas você receberá de graça no Xbox..." -  Destin Legaire    

Não é bem isso que jogos como Forza e Flight Sim mostram. :rolleyes:

Compartilhar este post

Link para o post
46 minutos atrás, Marcelo Roffer disse:

Ghost of Tsushima Iki Island Expansion Will Keep Track of Who You’ve Met in the Main Game and Affect the Story

eita… vou jogar a expansão então com o save 100% do primeiro playthrough, e não com o save do New Game Plus em que fiz speed run. Bom saber.

Compartilhar este post

Link para o post

Ghost of Tsushima: Legends gets standalone release, adds new “Rivals” mode on September 3

51355499484_95d501812b_o-scaled.jpg?resi

New updates start to arrive on August 20 alongside Ghost of Tsushima Director’s Cut.

Last October, we launched Ghost of Tsushima: Legends, our very first online multiplayer project as a studio, which expanded the gameplay of Ghost of Tsushima into a supernatural world inspired by Japanese mythology. And to say that your support and enthusiasm blew our wildest expectations out of the water is an understatement. We have loved seeing reactions and photo mode shares for the past 10 months, and have lost plenty of sleep staying up late to watch teams streaming their Raid progress. Thank you to everyone who’s played so far! 

With just two weeks to go until Ghost of Tsushima Director’s Cut, we wanted to talk about what’s next for Legends*. As always, just like all Legends content, every update detailed below will be available at no additional charge to owners of any version of Ghost of Tsushima on PS4 or PS5, with no Director’s Cut purchase required. Players on PS4 and PS5 will also be able to play together seamlessly, and progression in Legends carries over regardless of which console you’re playing on. 

First, today we’re excited to reveal Rivals, an all-new mode coming to Ghost of Tsushima: Legends on September 3 (including new Trophies and cosmetics!). In Rivals, two teams of two will compete to defeat waves of enemies. With each defeated foe, you’ll collect Magatama that you can use to harm the other team. For example, you can spend Magatama on Shades to block your opponents’ purchases, Curses (health drain, exploding bodies, etc), Hwacha fire, and more. Once you’ve spent enough Magatama, you’ll unlock Final Stand waves. Complete these before the opposing team to win!

51354020322_c04499e98f_h.jpg

Second, at the same time Rivals launches, we’ll be releasing the Gear Mastery system.

This is a new expansion of the progression systems and rewards for Legends. Players who’ve earned 110-level gear will now be able to bind it to a class and activate “Mastery Challenges.” This will allow a piece of gear’s Ki level to be upgraded to 120 and eventually unlock a second perk slot! As you activate Mastery Challenges, you can also unlock a new Ability and new Techniques for each class.

Starting on August 20 (release date of Ghost of Tsushima Director’s Cut), we’re also releasing an update that will add new features to Legends, including some changes based on feedback from the community. We’ve rebalanced the Survival mode to shorten the session length and added new weekly Survival Nightmare challenge variants. We’ve also unlocked additional cosmetics in Legends for players who’ve earned them in Jin’s story and New Game+.

51354019977_7fa9d354b9_o.jpg   51355780980_49bc82c19d_o.jpg

Again, all of the above will be available at no additional cost if you already own Ghost of Tsushima, but for those of you who don’t own Ghost of Tsushima yet but are interested in trying out Legends, we’re also offering a new way to buy Legends on its own, without the single-player campaign starring Jin Sakai.

This new standalone version of Legends will be available on PlayStation Store for $19.99 / €19.99 / £15.99 on PS4 or PS5 consoles. With the exception of some cosmetics that can only be unlocked via the single-player campaign, this is the same Legends content accessible by owners of Ghost of Tsushima, so you’ll have access to the content released in 2020 in addition to everything new described above. (And of course, you’ll be able to play cooperatively with players who own the full version). For players who purchase the standalone release of Legends, if you decide you want to check out the rest of Ghost of Tsushima, you’ll be able to upgrade to Ghost of Tsushima Director’s Cut at any time for $40 / €50 /£44 (PS4) or $50 / €60 / £54 (PS5).

In addition to all of the above, we’ll be adding a new piece of content each week from September 10 through October 1, including an additional Rivals map, new Survival maps inspired by Iki Island and Iyo’s realm, and Trials of Iyo, a new harder-difficulty version of last year’s Raid that offers challenges in bite-sized chunks, and offers a new set of online leaderboards. 

Thank you once again to everyone who has played Ghost of Tsushima: Legends! We can’t wait to get all of this new content and the Ghost of Tsushima Director’s Cut into your hands very soon!

https://blog.playstation.com/2021/08/04/ghost-of-tsushima-legends-gets-standalone-release-adds-new-rivals-mode-on-september-3/

Enquanto isso a MS está fazendo mais e melhor pelos jogadores...lançando rosquinhas, frigobar e malas em forma de console. É de aplaudir de pé o empenho...

Compartilhar este post

Link para o post

Bom é comprar Teco -Teco e "Gráficos de Aeroportos Aprimorados" no Flight Simulator por $15 Bidens...

#SONYFILHADAPUTA #JOGARTEMLIMITES #SOU MIDIA GAMER IMPARCIAL

#SÓ CONFIA E ASSINE O GAMEPASS

destinlegarie-profile_image-2b1fd00088555733-300x300.png

Compartilhar este post

Link para o post

Crie uma conta ou entre para comentar

Você precisar ser um membro para fazer um comentário

Criar uma conta

Crie uma nova conta em nossa comunidade. É fácil!

Crie uma nova conta

Entrar

Já tem uma conta? Faça o login.

Entrar Agora

• Visualizando este tópico:   0 membros online

Nenhum usuário registrado visualizando esta página.

Informação Importante

Ao utilizar este site, você está automaticamente concordando com os nossos Termos de Uso e regras..