Ir para conteúdo
Entre para seguir isso  
Sir Digby Chicken Caesar

[Multi]Battlefield 3

Posts Recomendados

Como se fosse faltar gente pra jogar na versão pra PC...

Um random gringo/mudo qualquer, isso não é gente para jogar.

Compartilhar este post

Link para o post

Cody ta confundindo PC com PS3, só pode.

Compartilhar este post

Link para o post

Cody ta confundindo PC com PS3, só pode.

ESTOU ME BASEANDO EM ACHISMO PORRA!!!

E não é igual? :o

Compartilhar este post

Link para o post

Caralho, papo vai, papo vêm, Dark Cloud sempre falando mal de qlq coisa q não seja seu precioso xisbox. :rolleyes:

Chapa, melhor jogar numa rede com mil pessoas do que jogar com 2 milhões de crianças.

Já joguei CoD tanto no PS3 quanto no X360 e falo com convicção: qualquer horário que tu entra, a sala é dominada por CRIANÇAS. Aquelas vozes irritantes falando palavrão, te ameaçando, xingando todo mundo, etc, etc. Mesmo jogando com BRs dá pra sentir que tu tá jogando com moleques teens imundos.

Prefiro jogar com meia dúzia de gente, só que não imbecil, do que jogar com milhões de crianças, pq é essa a base de jogo online em consoles. PC pode até ter também, mas não é o que eu ouço por quem joga em PC.

Não estou nem defendendo PC, já que o meu não roda nada bem desde The Last Remnant, mas estou falando mal de consoles. Agora quando eu vou jogar CoD, eu muto todo mundo quando começa aquela chuva de voz de moleques de 10 anos gritando "HAHAHAHAHA YEAH BABY, FUCK DAT SHIT".

Outro dia jogando demons's souls de blue phantom, o cara que era o "Host" largou uma arma no chão, mas acho que era pra deixar ela lá mesmo, por algum motivo, eu peguei pensando que era pra mim. Choveu mensagem dele no meu PS3 de desespero implorando pra eu devolver. O cara tava achando que tava lidando com algum moleque, que ia roubar ele ali e foda-se. Dropei a arma dele novamente, e ele mandou trocentas mensagens agradecendo, dizendo que tava preocupado já que eu não fosse devolver e etc.

Enfim, acho que quem tá na desvantagem é quem vai jogar em consoles, já que as redes online são repletas de retardados mentais.

Abraços

Compartilhar este post

Link para o post

Prefiro jogar com meia dúzia de gente, só que não imbecil, do que jogar com milhões de crianças, pq é essa a base de jogo online em consoles. PC pode até ter também, mas não é o que eu ouço por quem joga em PC.

2956.png

Todas as redes sociais tem retardado, ou LAN House de zulu jogando Counter Strike de agora em diante virou exemplo de comunidade saudável? :lolmor:

E, considerando que é vc que tá falando, acho que redes sociais retardadas combinam com vc muito bem :trollface:

Compartilhar este post

Link para o post

Va a merda vc tb Vaan, tnc onde diabos estou falando de Xbox caralho, estou falando da MINHA preferência de jogar foda-se se vc joga no horario de 10 da manhã e meio dia,

querer falar qu só tem criança é de uma babaquisse sem fim,a faixa etaria do pessoal que jogo é estilo o pessoal da players mesmo varia de 25 a 44 anos (Sim 44!)

Nego ficou um mês gratis online, NUNCA jogou depois das 8 da noite, não tem um head set e vem falar o que? só entrou na categoria que falei simples assim.

Por que diabos eu jogaria com gringos em um jogo que tem server browser?

Eu disse que era achismo imundo, baseado no meu amplo conhecimento da jogatina online no PC :lolmor:

Nossa agora que li o que o Vaan escreveu :facepalm:

Compartilhar este post

Link para o post

Vá à merda.

ADULTO PRA CARALHO, NOTEM :lolmor:

Vaan é do tipo que toma surra, dá ragequit e manda msg "die you bag of shit" (caso real, fizeram isso comigo ontem ahhahahaha)

Compartilhar este post

Link para o post

Vaan é do tipo que toma surra, dá ragequit e manda msg "die you bag of shit" (caso real, fizeram isso comigo ontem ahhahahaha)

Lol, isso era praticamente diário nos tempos de SFIV online. Teve até um blog estilo o DamnYouAutocorrect que nego mandava as mensagens de ragequiters e o cara postava, rolava top10 do mês das mais lolescas e por aí vai hahahaha.

Numa das primeiras vezes que joguei MW1 online rolou isso também, matei um papangu na faca, acho que ele deve ter se sentido humilhadíssimo porque eu era rank 0, só sei que começou a me perseguir, me mandou umas quatro mensagens seguidas só aquela noite, primeiro me mandando a merda, falando que eu era ruim pra caralho e estava matando o jogo, depois se acalmou e veio pagar sermão que não sabia de onde eu vinha mas que na comunidade cod não se jogava assim, tinha código de ética e blablabla :lolmor: como queria hoje ter tirado foto disso na época. Mas, pra não falar que é só Cod, semana passada mesmo estava jogando BC2 e enfrentei um clã de BRs, meu time venceu algumas partidas contra eles e eu fui MVP de uma, logo depois recebo a mensagem "Po, tu é BR maluco? que negócio é esse de ficar matando a gente? tu é um cuzão baba-ovo de gringo, vai tomar no cu!!1". Lolesco demais, na partida seguinte só um cara do clã ainda tava online, lol.

E antes que venham falar "olha aí, console!", minhas experiências com MMO em Pc foram muito piores. O único jogo que eu realmente nunca tive problemas, no geral toda comunidade muito madura e educada, foi FFXI. O resto tem idiota em tudo quanto é lugar, de tudo quanto é país.

Compartilhar este post

Link para o post

Dark Cloud se fazendo de bobo. Falei aquilo pro master sword, e vc sabe muito bem disso, mas vendeu sua dignidade por um xingamentozinho? Pena.

Chamem rei e ralf, só faltam eles pra fechar o quarteto mágico. :rolleyes:

E mastersword cada vez pior, fazendo suposições baseadas em nada, já que nunca joguei nada com ele.

Enfim, foda-se né? Aqui vc fala mal das redes online/jogos/consoles e os usuários adultos se doem xingando VOCÊ. Lindo.

Players. :reibr:

Compartilhar este post

Link para o post

Se doem? Quem faz wall of text chorando pq "eu sou adulto demais pra jogar online mimimimimimi" não sou eu. Mais criança, impossível. Vá tomar chá e discutir sobre nietzsche mermão, videogame é coisa de criança :trollface:

Moai, acho que num ambiente de competição, isso sempre vai rolar, não importa se é videogame, PC, jogo de botão, par ou impar. Não tem como vc não ficar puto pq tomou 20 headshots seguidos ou pq um fdp ficou spammando o mesmo golpe 20x e te venceu. Sempre vai rolar piadinhas, uma sacaneada básica, e isso faz parte da diversão ué. Metade da graça de jogar com o Cody é ver ele falando lixo, do aerodam é ele rindo de piadinhas sem graça, do Hiei proferindo walls of speech no meio da partida. A diferença é que tem uns que exageram, tem gente que não aguenta nada (cofcofcofvaancofcofcof) e o pessoal que sabe se divertir. Quando eu percebo que to exagerando ou ficando puto, eu simplesmente desligo e vo fazer outra coisa, mas eu nunca vou dar uma de mau perdedor.

Compartilhar este post

Link para o post

Wanderer e mais alguns daqui são testemunha do que fizeram comigo uma vez no BC2.

Me chamaram de NIGGA, STUPID FUCK, CHEATER CUNT, CHEATER NIGGER, e mais um monte de gíria americana que nem lembro mais :lolmor:

E eu nem lembro por quê. Se fosse em PC que dá pra cheater à vontade, até vamos lá, mas no console não tem como.

Compartilhar este post

Link para o post

Moai, acho que num ambiente de competição, isso sempre vai rolar, não importa se é videogame, PC, jogo de botão, par ou impar. Não tem como vc não ficar puto pq tomou 20 headshots seguidos ou pq um fdp ficou spammando o mesmo golpe 20x e te venceu. Sempre vai rolar piadinhas, uma sacaneada básica, e isso faz parte da diversão ué. Metade da graça de jogar com o Cody é ver ele falando lixo, do aerodam é ele rindo de piadinhas sem graça, do Hiei proferindo walls of speech no meio da partida. A diferença é que tem uns que exageram, tem gente que não aguenta nada (cofcofcofvaancofcofcof) e o pessoal que sabe se divertir. Quando eu percebo que to exagerando ou ficando puto, eu simplesmente desligo e vo fazer outra coisa, mas eu nunca vou dar uma de mau perdedor.

Uma coisa é você brincar ou brigar entre si. Já vi nego levantar no meio de uma lan house e ir tirar satisfação com outro fulano porque estava campeando em CS. Mas aí é entre amigos, totalmente diferente de um cara que tu nunca viu na vida sair te xingando (pior, se dar ao trabalho de escrever um texto na UI horrível da PSN/Live) por conta de videogame, muitas vezes por conta de bobagem (ex: sujeito reclamando que usar zangief é coisa de noob e, portanto, eu era ruim pra caralho e não merecia o win).

Compartilhar este post

Link para o post

Se doem? Quem faz wall of text chorando pq "eu sou adulto demais pra jogar online mimimimimimi" não sou eu. Mais criança, impossível. Vá tomar chá e discutir sobre nietzsche mermão, videogame é coisa de criança :trollface:

Eu tb acho isso, coisas que quem não usa H7 não pode participar...

Online tem competição, isso é fato, gosto pra caramba de jogar mas não gosto só de perder, ja fiquei puto e ja deixei muita gente puta tb lol

Estava jogando o Marvel 3 com o imundo Itto e ele levando uma baita surra, o safado pegou aquele cabeção sem saber fazer nada e ganhou ainda mandou no h7, faço muitos combos envolvente

morri de rir porra, Beck CANTANDO! Jogatina de L4D e COD4 com todo mundo, pra mim a graça perde totalmente se eu não puder falar.

Só para não desfocar completamente é esse o motivo de ainda ficar indeciso de onde vou focar o online, claro que com isso estou contando que o jogo seja bom, vai que sai cocozão BC2 like :reibr:

Compartilhar este post

Link para o post

Mind-blowing Battlefield 3 single-player shown in London

The future. It is here. The first demonstration of Battlefield 3 absolutely BLEW MY TINY MIND. This is going to be one hell of a game about shooting things. Impressions, quotes, new shots.

BATTLEFIELD 3

Developed by Sweden’s DICE.

Going head-to-head with CoD for 2011′s shooter crown.

Major play in EA’s fiscal year alongside BioWare’s Mass Effect 3.

Rumoured for November 2 release.

It’s running on a PC the size of a large Alsatian, so it’s perhaps not all that surprising that Battlefield 3 looks so much better than any other FPS I’ve ever seen – but it is still extremely impressive. The videos do a pretty good job of showing off the level of detail, but until you see it running, you can’t quite believe it’s possible. But it is, on this hardware anyway: we’ll have to wait and see what DICE can deliver on current consoles.

You’ll have seen the beginning of the demo in the gameplay trailer EA put out at GDC last month. Beginning in an ATV with three other soldiers partaking in typically gruff, sweary, jarhead banter, we emerge into a middle-Eastern city, all dust and traffic and sun on concrete. This part of the game is set on the border between Iran and Iraq, in an imaginary conflict set in 2014.

The squad is sent to a market to investigate the disappearance of another team of marines. Making their way through narrow, dusty, atmospheric alleyways, they eventually come to a car park near the missing team’s former position – at which point a shot rings out and one of the squad falls to the floor. As the demonstrator drags him behind cover by furiously hammering the S key, insurgents start appearing from behind cars and climbing wire fences.

In the ensuing firefight, it’s impossible not to notice Battlefield 3′s startlingly advanced sound design. Guns really sound like guns, the shots echoing differently indoors and out in wide open space. Even the explosions sound detailed.

An exploding car heralds the presence of two RPG-wielding enemies on a second-floor balcony overlooking the carpark. They’re swiftly despatched with thrown grenades whilst the rest of the squad takes care of targets on the ground, keeping tight behind cover. In a matter of a minute or two, it’s all quiet again, and the demo skips ahead to an underground basement.

Having found an ominous wire leading from upstairs, we’re sent to investigate it alone. Following the wire into a storage area, a tell-tale beeping emanates from somewhere up ahead – our demonstrator turns to find an IED hooked up to two red wires.

After disconnecting one of them, the beeping starts to escalate alarmingly in tempo. Suddenly, someone grabs him from behind. There’s a frantic, close-quarters QTE fist-fight using the mouse buttons as our demonstrator tries to beat the young assailant off and disconnect the other wire, pinning the guy up against the wall, slamming his head against it until he eventually loses consciousness. He yanks the second wire out as the beeping reaches fever pitch.

We skip forward again to the rooftop of the same building, where a sniper fires a shot from a building somewhere off to the right. Going prone, the whole squad creeps across the roof, looking for a good defensive position.

“You don’t want to be one-dimensional, always running and gunning.”

Every five or ten seconds, a sniper shot chips a hole in the low wall, sending bits of rubble bouncing across the rooftop, or hits the ground uncomfortably close to a teammate’s prone body. Eventually, our demonstrator reaches position and fires an RPG at the hotel opposite, under suppressing fire from the other squad members – and practically the whole building blows up, neon sign, balconies and all. “Good effect on target,” says one teammate, which seems a bit of an understatement.

Battlefield 3 already seems to have an excellent feel for the rhythm and tempo of a good single-player shooter, interspersing the chaos and destruction with minutes of quiet tension. Brand manager Kevin O’Leary considers this one of Battlefield’s key differentiators in the single-player campaign.

“In that demo we saw a one-on-one fight, and then outside there can be hundreds of people and vehicles, all-out war,” he says. “But you don’t want to be one-dimensional, always running and gunning. I didn’t fire a bullet for the first five minutes of that demonstration. It’s about highs and lows, so you can really feel the battle.”

The last part of the demo is set out on a wide road, as the squad tries to hold back waves of attackers from a narrow overpass with helicopter support – the noise of gunfire, helicopters and enemy vehicles is overwhelming. There’s a tinkling sound, oddly clear over the cacophony of gunfire – our demonstrator looks up, and sees a shimmering stream of spent bullet cases showering down from the helicopter above.

BATTLEFIELD’S HISTORY

Battlefield has a long history, but the IP’s major releases began in 2002 with Battlefield 1942. Battlefield 2 released in 2005, to be followed by off-shoot Battlefield: Bad Company in 2008. A second Bad Company game was released in 2010. Check the series’s Wikipedia page for more.

After the road is cleared of enemies, there are a few moments of calm, which predictably doesn’t last long. The demo ends as a massive earthquake ruptures the ground and a huge ripple of cracked tarmac sends the soldier flying from his mounted gun, as building all around begin a slow, inevitable collapse.

The cityscape is an extremely good place to show off the Frostbite 2′s unmatched capabilities when it comes to destruction – it’s easy to see why EA has chosen this level as our first taste of the game, and it whets the appetite for what will happen later in Paris and London. It’s all extremely scripted, of course, but that’s to be expected from a reveal demonstration.

“It is different every time – it may be slight, but you can choose how you do things. I’ve played this like 150 times; it’s always a bit different,” laughs Kevin.

It feels strange that our first look at Battlefield 3 features no vehicles and no multiplayer – the two things upon which the series built its name. But O’Leary assures us that vehicular combat will be a big part of the single-player game.

“It’s Battlefield, they’re always going to be there,” he says.

“Obviously what we just showed didn’t have any driveable vehicles. Jets are back, so there’s most likely going to be jet elements, and we always like to mix it in. You’ve got to have a good mix of infantry and vehicles.”

As for multiplayer, DICE won’t be talking about that until E3, although it has confirmed it’ll feature 64 players on the PC. The beginning of June would be a very good time to keep an ear out for more info.

SAIRAO DO DESERTO E IRAO DEFENDER A EUROPA... ACHO BOM....

AGORA COM LICENSA Q TOU INDO JOGAR BATTLEFIELD 4 FREE

Compartilhar este post

Link para o post

DICE explains reasons for lower player count on console Battlefield 3

CPU, memory and bandwidth restrictions all to blame for lower player count on console Battlefield 3.

http://www.gamerzines.com/ps3/news/battlefield-3-player-count.html

DICE Senior Producer: PC is still the future

Posted Apr 11, 2011 at 3:17AM EST by Mabie A.

Listed in: News, Interviews

1. DICE Senior Producer: PC is still the future

2. PC vs. consoles

At the London showcase for Electronic Arts, the DICE team was on hand to join in the celebration. Senior Designer Patrick Bach also took the time to give a few words about Battlefield 3 and why PC is still their preferred console.

"The interesting part of that is since we are developing for high-end PC features and really pushing it on the PC, we are actually learning a lot about the consoles," he said, talking about PC being their lead platform despite bringing their games over to consoles too.

"A lot of people think that we've hit the roof on the consoles. A lot of people think that we've hit the roof on the consoles because they're five years old but we're actually finding out a lot of things that you can do on the consoles that haven't been done before. To us, we're increasing what is possible on the consoles because we're aiming higher than the consoles.

Usually you look at last year's games and try to the same but better, but since we're aiming way higher than the console specs we're actually finding new ways to get more out of them with the rendering engine and the animation engine and streaming technology and stuff like that. So it's really exciting to see what we can get out of the consoles."

He did concede, however, that not plunging headfirst into the consoles scene is a risk. "I think the biggest risk is that people get scared is because it's not the sane choice when it comes to economy. We are game developers and we don't really care about that. If we make a good game we think that someone will be able to sell it.

If we want to play it then other people want to play it. So us doing this is not based on a sane monetary decision. It's actually based on us being desperate to move gaming forward and you can't do that by trying to mimic the last game, no matter if it's your own or if it's the competition.

We want to build the best possible Battlefield game. When we started design on Battlefield 3 we actually came up with all these cool things."

There's more that Bach reveals in this every exhaustive interview with Jolt, including his very refrained responses on Mirror's Edge. That should up your curiousity further.

Editado por psg1

Compartilhar este post

Link para o post

Wanderer e mais alguns daqui são testemunha do que fizeram comigo uma vez no BC2.

Me chamaram de NIGGA, STUPID FUCK, CHEATER CUNT, CHEATER NIGGER, e mais um monte de gíria americana que nem lembro mais :lolmor:

E eu nem lembro por quê. Se fosse em PC que dá pra cheater à vontade, até vamos lá, mas no console não tem como.

Eu lembro.

Apelação-m0r com a Saiga + magnum + slug. :huahua:

Compartilhar este post

Link para o post

Battlefield 3: Interview with Patrick Bach

While in London recently we had the opportunity to put some questions to Patrick Bach, the executive producer for Battlefield 3 at DICE.

Interview

by Gameplanet Staff (12/04/11)

Gameplanet: Is there such a thing as too many first-person shooter games?

Patrick Bach: Yes and no. There’s always competition in a genre that is popular, so all competition is good competition so there can never be too many. But then again, if you’re a consumer, it could be a case of “what should I focus on?” People spend a lot of time playing these games, so if you invest in the wrong game, you might waste your time.

Gameplanet: Where have other first-person shooters gone wrong and how does Battlefield 3 address these problems?

Bach: I wouldn’t say games go completely wrong, but in general I think first-person shooters need to have a good first-person shooting experience! I think that’s where some games fail, they miss the opportunity to create a great shooting experience. That’s the core of the first-person shooter. It doesn’t matter if it has a great narrative or pretty graphics or great sound if it’s not fun to aim and shoot. That’s key.

Gameplanet: PC is the lead platform. Do you see PC as resurgent? Is this console generation beginning to limp?

Patrick Bach, Executive Producer at DICE

Bach: I wouldn’t say this console generation is limping. We’re pushing the envelope quite far with the PC right now, but the interesting thing is, by doing that, we’re learning a lot about the consoles. We can create better looking, better playing games on consoles as well! So yes, PC is pushing the boundaries but the consoles are following.

Gameplanet: EA has been actively courting controversy in the media with its first-person shooters recently, for example Bulletstorm and Medal of Honor. Can we expect the same for Battlefield 3?

Bach: I’m not the one to answer that! We’re not trying to build controversy into the game, so you can’t blame me for any controversies! [laughs] Controversy is something that someone picks up on. If you try to force controversy into a game I think you’re focusing on the wrong things!

Gameplanet: How linear or scripted is the singleplayer experience?

Bach: I won’t go into details on exactly what is what, our goal is to create a dramatic and interesting narrative experience. Whether that’s done by open sandbox gameplay or super-scripted, hard-controlled set pieces, then – I think there are benefits in both, no right or wrong. I think a good mix of both would be my choice for singleplayer.

Gameplanet: But as the executive producer is it not in part your choice?

Bach: I think Battlefield 3 will contain both, yes!

Destructible environments are in.

Gameplanet: What advances can we expect in multiplayer over the latest Battlefield game, Bad Company 2?

Bach: In general, the easy answer to that is that this is not a Bad Company game, so a lot of the design choices we made for the Bad Company series we’re not doing now. Also we learnt a lot from the Bad Company series, destructibility is something we had in Bad Company that we didn’t have in Battlefield 2 for instance, for many reasons! I think we had a fence that could break, actually, but that was it! [laughs] But in general, Battlefield 2 had a lot of things that Bad Company didn’t have: simple things like prone, or jets weren’t a part of the Bad Company series and those are things that of course will be back in Battlefield 3!

Gameplanet: Will the multiplayer game include a pseudo-levelling system?

Bach: I won’t go into details on the persistence and how you level up, but looking back at previous Battlefield games, it’s no secret that we like persistence and we like unlocking new and cool stuff!

Gameplanet: How long has Frostbite 2.0 been in development?

Bach: More than three years now! When you look at what the game looks like today, you can see that there has been a lot of technological advances in many areas that have enabled us to make this. Frostbite 1, which was built to create the first Bad Company game was actually a big leap forward for the DICE studio in creating first-party multiplatform engine. But also utilising all of the new and cool features of the consoles. Thus also the PC. We did find a lot of flaws when it came to really taking a big step forward, so that’s why it was rewritten. Both for development purposes but also for producing better looking, better sounding and better playing games.

Gameplanet: Can level of character animation be translated to the multiplayer?

Bach: Yes and no, since you’re in multiplayer, everyone is responsible for their own actions, so we won’t layer things on top of that to make you feel cool in someone else’s eye! What you do should reflect what you do! So we’re really trying to make you and your actions look cool, rather than padding it with some canned animations for instance. So what we’re trying to do is have people look like people, characters look like characters. Instead of having them look like representation of a character it should look like a real person.

Audio engineering.

Gameplanet: That sound design is incredibly strong. Can you elaborate as to how that was achieved?

Bach: Sound for the Battlefield series has always been very important. We just won a BAFTA award for Battlefield: Bad Company 2 which is quite amazing, winning it for a first-person shooter is quite cool! I think we know what it takes to create a well-sounding Battlefield and I think we know also what is needed to take it that one step further. So Battlefield 3 will feed on the ideas of Battlefield 2, rather than the Bad Company series. A lot of the authenticity that you see in the core Battlefield series will also come across in Battlefield 3. So yes, we’re definitely pushing the envelope there as well!

Gameplanet: Where are you in the development cycle?

Bach: We’re pre-Alpha, so we haven’t really gotten all the features into the game yet. We don’t have a game that can be played all the way through, but we do have stuff up and running to the quality that you’ve seen so far. So we know what we’re building and we know the quality we can get.

Gameplanet: Where does the weight in this game lie, with the singleplayer or the multiplayer?

Bach: That’s really hard to answer because we have a huge team building the game right now and we’re putting a lot of effort into singleplayer but we’re putting more effort into the multiplayer than we did in Battlefield 2, for instance. So I would argue that the focus lies in the eye of the consumer. We want you to get your money’s worth just by playing one part of the game and if you like all of it, then, hurrah! [laughs] We want to create a high-value product for the consumer and we do have a great toolbox when it comes to weapons and vehicles and stuff like that.

Gameplanet: Speaking of toolboxes, will there be any capacity for modding?

Bach: We don’t have any information on that right now, at all. On that topic, modding is a declining trend actually. It’s sad to say. We’ve seen some cool mods but since games are getting more complicated to build, it’s also getting more complicated to mod them, so it’s a declining trend as we see it. Sad but true.

SIM... DLC'S NAO MATARAM OS MODS NEH?

Compartilhar este post

Link para o post

Bach: We don’t have any information on that right now, at all. On that topic, modding is a declining trend actually. It’s sad to say. We’ve seen some cool mods but since games are getting more complicated to build, it’s also getting more complicated to mod them, so it’s a declining trend as we see it. Sad but true.

SIM... DLC'S NAO MATARAM OS MODS NEH?

Uai, não entendi a relação.

Compartilhar este post

Link para o post

Não existem motivos pra comprar mapas se a comunidade pode fazê-los.

Mas a comunidade não faz mapas, pelo menos não bons. Counter Strike foi o melhor e único exemplo no qual mapas feitos pela comunidade superaram os originais, isso porque a build vazou. De resto é tudo imundice, veja LBP com seus milhares de mapas horrendos e meia dúzia de prestáveis, e olha que o jogo é voltado pra isso. GT5 não teve uma pista sequer boa feita no coursemaker, enfim...

A comunidade vai fazer mods de armas e itens, talvez os mais talentosos adaptem um veículo ou coisa do tipo. Isso não é competição com DLC.

Compartilhar este post

Link para o post

Mas a comunidade não faz mapas, pelo menos não bons. Counter Strike foi o melhor e único exemplo no qual mapas feitos pela comunidade superaram os originais, isso porque a build vazou. De resto é tudo imundice, veja LBP com seus milhares de mapas horrendos e meia dúzia de prestáveis, e olha que o jogo é voltado pra isso. GT5 não teve uma pista sequer boa feita no coursemaker, enfim...

A comunidade vai fazer mods de armas e itens, talvez os mais talentosos adaptem um veículo ou coisa do tipo. Isso não é competição com DLC.

????

como se o editor do gt5 (ou mesmo do lbp) fossem pareo para um editor profissional, como se tinha antigametne

ut por exemplo sempre foi dominado por mapas da comunidade, o bf2 tem mods com mapas novos rodando ateh hj (forgoten hope ganhou melhor mod de 2010, project reality, amx etc)

os kras nao liberam ferramentas de mods pq na primeira semana neguinho ja estaria com o editor aberto convertendo uma wake island ou o proprio karhkand q a EA ja ta preparando pro dlc...

esse papo de que os jogos ficaram complicados demais eh bullshit pra imprensa publicar...

Editado por psg1

Compartilhar este post

Link para o post

Já ouviu falar em Team Fortress 2?

Compartilhar este post

Link para o post

Crie uma conta ou entre para comentar

Você precisar ser um membro para fazer um comentário

Criar uma conta

Crie uma nova conta em nossa comunidade. É fácil!

Crie uma nova conta

Entrar

Já tem uma conta? Faça o login.

Entrar Agora
Entre para seguir isso  

• Visualizando este tópico:   0 membros online

Nenhum usuário registrado visualizando esta página.

Informação Importante

Ao utilizar este site, você está automaticamente concordando com os nossos Termos de Uso e regras..